FEBERFRI?

Jag tror febern har gått ner väldigt mycket för jag är inte längre snurrig, jag är relativt pigg och matlusten är tillbaka! Halsen är tycär inte bättre men jag tar hellre en förkylning än feber för med en förkylning kan jag iallafall gå på skolan.

Jag tog iallafall fram rester ut frysen så jag ska stax käka. Jag borde åka och handla i helgen för frysen behöver fyllas på. Jag tror också att jag ska skriva en middags lista för satan vad jag gör av med mycket pengar på mat hela tiden.. Eller jag tycker det iallafall, det går för mycket för att bo själv iallafall. Jag tror det skulle gå mindre om jag handlade allt jag behövde för en längre tid istället för att småhandlan något varje dag.

Jag och Niklas har suttit och jämfört bilar över msn. Jag vill ha en kombi och gärna Mitsubishi medans Niklas vill ha en Subaru och jag tycker dom är skitfula. Vi har ett tag till att bestämma oss (LÄS; komma överens) vi behöver inte köpa bil förens sommaren närmar sig.

Nu ska jag äta middag och plugga inför provet imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback