DIGESTION

Det här provet har varit jobbigast av alla att plugga till. Jag har pluggat i över en vecka (en del varje dag) och jag får endå inte in så pass enkla saker som jag borde få in i mitt huvud.. Vad är det för fel egentligen!? En del saker är så självklara men jag kan endå inte bara få in det.

Det är minst ett A4 med latin dessutom och jag har börjat blanda ihop alla ord.
Jag rev ut hälften av alla papper som jag skrivit ihop sammanfattningar på och skrev en ny på det som jag absolut inte kan.

Provet är i morgon, lycka till Sara..


Kommentarer
Postat av: kanske bästa ida

Det går nog bra! Håller tummarna! :)

2010-10-27 @ 22:05:27
Postat av: Sara

haha sötfia, absolut världens bästa ida:)

Jag hoppas det kommer att gå bra men jag är rädd att det blir motsatsten:/

2010-10-28 @ 07:48:19
URL: http://sarasundqvist.blogg.se/
Postat av: Ja, världens bästa ida då!

Klart det går bra! Du är så duktig på det här! :) Ring mig i helgen! PUSS

2010-10-28 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback