BÅLSTA

Jag har spenderat hela dagen ute i Bålsta! Super härligt! Jag kom dit lagom till lunch, sen käkade vi tårta (Anna har fyllt år så hennes familj och min kusin Anna var också där) och jag stannade kvar och åt pizza med Anna, Mats och Alma. Sen körde Mats mig hem samt att vi åkte förbi willys så jag fick fylla på kylskåpet, guld värt! Jag tror aldrig mitt kylskåp har varit så fullt sen jag flyttade hit. ´Min frys är alltid full men kylskåpet brukar oftast eka. När jag bodde med Niklas var det tvärt om, konstigt.

Igår satt jag och planerade massor med mat jag ska göra så förhoppningsvis så behöver jag inte gå iväg och handla något nu förutom mjölk. Jag måste bli lite mer ekonomisk när det gäller mat och det kanske är en bra början att planera allt man ska käka, vi får väl se i slutet av månaden hur det har gått.

Nu ska jag läsa lite till provet på fredag samt till redovisningen imorgonbitti. Vi har makeup imorgon och har gjort ett lite mindre arbete i grupp om utsmyckning under 1900-talet, jag har skrivit om makeup under 1900-talet och ska berätta lite smått om det.
Så jag ska kolla igenom apparaturen nu och sen är det nog läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback