ÅRSBOKEN

Jag åkte på skolan, gjorde provet, hjälpt till att vaxa Agnes och Camilla och fick se hur man vaxade överläpp (missade vaxning av bryn, typiskt). Sen slutade alvedonen att verka och jag åkte hem. Men jag känner mig lite bättre nu! Jag ser fram emot imorgon, jag vill vakna upp utan feber tack!

När jag kom hem så hade årsboken som jag beställde i samband med studentmössorna för ca 1 år sedan (?) kommit. Så jag ska bläddra igenom den, duscha bort sjukdommarna och försöka läsa på inför morgondagens prov.
Jag fick höra idag att nästa vecka har vi bara ett prov på Fredagen!! Så i helgen ska jag skriva min salongspärm och försöka komma igång med mitt specialarbete (som jag tänkte börja med på tåget hem i Fredags men eftersom jag blev utan ström så gick det sådär).


Jag har inte betalat boken och inte fått någon räkning?..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skoj! Vad är det i en årsbok egentligen, någon sådan fanns det inte på min tid! :P

2010-10-27 @ 20:03:37
URL: http://hanneys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback