AB

Då var det fredag igen. Jag var först och främst hemma i tills i måndags, flög till sthlm med feber och sov i två dagar så det är nog inte så konstigt att veckan har gått så snabbt.
Just nu känns det lite sådär halvjobbigt då jag inte har någon resa inbokad hem förens i Jul. Jag skulle boka en resa den 1 december och stanna hemma torsdag-söndag men SJ höjde sina priser över en natt och jag tyckte biljetten blev för dyr. Men jag måste åka hem något mer!

Idag har vi först teoriprov i AB, ett mindre prov, och sen ska vi lägga masker. Jag håller tummarna för att vi inte ska köra igenom hela ansiktsbehandlingen idag för jag skulle behöva sluta en timma tidigare, jag måste nämligen göra en massage på Matilda. Vi ska göra 4 massager tills Fredag nästa vecka eftersom att vi ska vara lite mer säkra på den när vi går ut i salong och jag har bara hunnit med en (eftersom vi har haft så mycket prov).

Nu måste jag läsa på lite mer om provet och sen ska jag åka in till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback