TRUMMOR

Hellojs
Idag har vi haft spa pedikyr hela dagen och Lena har spelat julmusik:) En helmysig lektion helt enkelt. Jag kom hem i bra tid också så nu ska jag plugga lite och sen ska jag iväg på bodypump klockan halv 7 och GUD så skönt det ska bli. Jag har Broccoligratäng i ugnen så nu ska jag smaska i mig den innan jag börjar att plugga.


När jag skulle promenera till skolan imorse så gick jag först upp till tcentralen för att kolla biljetter. När jag kommer upp från tunnelbanan så hör jag knappt vad som spelas i mobilen för det är något pucko som sitter mellan tbanan och pendeln och spelar trummor för fulla muggar! hahaha
och med rånarluva?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahah! Nu hänger jag med varför du var i den gången. Var beredd att skicka dig en karta!



2010-11-23 @ 17:22:43
URL: http://linblomman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback