TORSDAG KVÄLL

Dagen gick snabbt idag (som alltid). Imorse hade inte jag någon kund så jag fick ligga kund åt Dklassen som hade sitt rep inför examen. Efter lunch hade jag en fotvård, mindre ab och fransfärgning så en väldans enkel dag=)
Imorgon är vi också ute men bara fram till 15, det ska blir så underbart. Det känns bara som att dagarna flyger iväg, fasen vi började ju nyss? Snart står vi där på examensdagen och förstår inte vart tiden tog vägen.

Igår kväll blev jag less på huvudvärken och gick ut men hamnade i gallerian pga snöstorm! Jag var inne på New Yorker och hittade såklart två plagg som följde med hem. Men där finns det alltid så billiga kläder, jag menar vem kan undangå ett ställ där allt kostar 35 kronor??

En bra nyhet är att vårat Decleorprov är framflyttat tills efter jul, JIPPIE! Ett prov mindre nästa vecka, så nu kan jag fokusera på spaprovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback