SVULLET ÖGA

Godmorgon
Igår när jag skulle gå och lägga mig så hade mitt öga börjat att svälla upp lite men inte så att det syntes. När jag vaknade imorse så gjorde det ont och var jätte uppsvullet, snyggt.. Tur att vi inte har salong i dag.
Jag har suttit med en kall bomullsrondell för jag trodde att det kanske skulle gå ner men icke. Det blir kul att gå såhär på skolan. Jag måste iväg eftersom att vi har prov idag och jag vill inte skjuta upp det tills nästa vecka då det väntar 2 prov till.

Så nu ska jag och mitt svullna öga gå ut i 11 minusgrader!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha men lilla vännen vad har du gjort för att få ett svullet öga? :P Vad mysigt det såg ut med pepparkakor!! <3

2010-11-29 @ 12:32:00
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback