SEGWAY

Just nu står jag och steker massor av pannkakor tills imorgon, jag måste ha något ätbart till lunch! Idag åt jag mig mätt på lite yoghurt, några godisar och Camillas popcorn;)
Jag har massor utav tid att plugga imorgon eftersom att mitt tåg går strax innan 24 och jag ska åka direkt från skolan eftersom att vi slutar sent. Jag har ingen lust att åka hem och vänta någon timma för att sedan åka till centralen igen, man får iof kliva på redan vid 21.
Så nu ska jag kika på DH och sen ska jag sova.
haha när vi var inne på galleria kom det en snubbe på segway, jag ser dom överallt och vill också ha en :D

Föresten, jag har hittat problemet till mitt svullna öga. Det satt två små vaglar i franskanten, Camilla hittade dom idag när hon kollade i lupplampan! Nu har svullnaden börjat att lägga sig lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback