SALONG 5

Torsdag morgon redan! Veckorna går för snabbt, jag vill inte ha nästa vecka eftersom vi har decleor och spa proven då. Men jag ska plugga som bara den i helgen.
Vi har salong både idag och imorgon så jag kommer nog bara att slänga mig i sängen när jag kommer hem idag.

Förövrigt så blir jag galen på min käke! Varje morgon när jag vaknar så är den sådär super spänd, jag ligger förmodligen och spänner mig på nätterna. Sen på dagarna är det likadant, jag kommet på mig själv att jag spänner käken? Vad är det för fel? Mamma trodde det var pga stress.
Jag lade mig på spikmattan igår men det hjälpte ingenting (trodde typ att om jag slappnade av i hela krppen så skulle det även släppa där). Jag måste nog be någon massera..

15 dagar tills Niklas flyttar ner:)


Kommentarer
Postat av: bror

du gör det bra som orkar med allt plugg du har=)

2010-11-25 @ 15:52:12
Postat av: Sara

aaaw vad du är söt lillebror:D

2010-11-25 @ 19:36:41
URL: http://sarasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback