ÖRON

Började dagen med prov och fortsatte med spa teori och dom hann börja med inpackning innan jag var tvungen att kila iväg till läkaren.
Jag fick åka till Rinkeby av alla ställen för att leta reda på sjukhuset. Jag ringde Niklas efter ca 5 minuter och bad han guida mig.
Dom tog prover och gjorde hörseltest. Efter ca en timma så sade kvinnan som gjorde alla tester till mig att - Jag tror att du har så här för att du är spänd.
Så alltså, jag har gått med värk i öron och huvud i ca 4 år pga av att jag är spänd i nacken!!!! Jag ställde motfrågor och hon förstod att jag inte trodde på det så jag skickades iväg för att få lämna blodprov, jag antar att det var för att hon skulle bli av med mig.
Hon pratade om att det var inre stress och att jag skulle gå på jympa pass.. Herregud! Sen förklarade hon att allt pipande var pga att jag hade fobi för mycket folk??? och där gick det för långt.
Ja, jag blev dumförklarad helt enkelt. Nu ger jag fan upp! Det är nästan så att jag hoppas blodproven visar något.

Nu ska jag lägga mig med mitt uppsvällda öga och huvudvärk i soffan och bara vara. Jag orkar ingenting. Nu vill jag bara ha Torsdagmorgon för då kommer jag att vakna upp i Östersund.


Jag är lite sådär lagom rädd för nålar men det gick bra, ganska bra iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback