MANIKYR

ÅÅÅÅH FREDAG!
ingen som har missat det antar jag! Jag hade en lugn dag idag, jag hade bara en manikyr på eftermiddagen så jag har sprungit omkring i salongen med tvätt osv den övriga tiden.
Jag har ingenting inplanerat förutom att plugga lite.
Jag skulle vilja ge mig ut på en springtur men det är så kallt. Visst jag har sprungit förut när det har varit över 8- men det gjorde ont i låren utav att bara gå hem från tbanan. Jag kanske hamnar inne på gallerian en sväng istället, jag har en julklapp som jag inte har kommit på ännu och jag skulle behöva lite inspiration.



Jag tog med min mina instrument hem så jag tror jag ska göra en manikyr på mig själv i helgen, det skulle verkligen behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback