ANATOMI

Godmorgon

Igår när jag cyklade hem från gymmet så var det blankis och världens motvind, jag var tvungen att kliva av cykeln och gå en bit för jag tog mig ingenstans. Men idag är det snö på marken och 3 minus.
Vi har prov i Anatomi nu på morgonen och sen tror jag vi ska börja med lymfan, det ska bli intressant. Vi burkar sluta tidigare när vi har anatomi så förhoppningsvis så gör vi det idag också, då ska jag börja plugga inför nästa veckas prov.. Ush jag har ångest över dom två proven decleor och spaprov, för det är så förbannat mycket och det är på mådag och tisdag.
Jag får min belöning för allt slit på onsdag iallafall för då tar jag nattåget hem!

Dags att göra sig iordning! Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback