Söndag

Nu är jag hemma i stan igen. Jag har suttit på sjukhuset sen klockan halv 6 med mamma och Lea.
Lea har fått sånna fruktansvärt fula blåsor på kroppen och det har bara kommit mer och mer under dagen så de bestämde sig för att åka in och skulle få stanna över natten. Hoppas att det är något som går bort snabbt!

Just nu sitter jag och äter världens godaste börd (jag är jätte hungrig så det kan vara därför) och håller på att somna i soffan.
Jag försöker få tag på Anneli för vi ska iväg med Johanna och Ida till Körfältet imorgon på "körfältsgrillen", jag hoppas det blir fin väder!
Vi måste ju visa upp mössorna någonting under veckan. Jag jobbar fram till klockan 18 imorgon (tror jag, noll koll på schemat) och då skulle det vara bra väder=)
Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback