pizza


Några bilder från igår=)

Vi åkte iväg och köpte en pizza och den satt bra vill jag säga. Jag var så fruktansvärt hungrig och det fanns inte alls så mycket roligt i kylskåpet.

Efter det åkte jag och bokade färgning/slingor + klippning tills nästa måndag. Jag vågar inte rikigt göra något med håret nu innan studenten, jag är feg.
Sen åkte jag upp på skolan och lämnade in papper om att jag har läst en till extra kurs. Jag tycker skolan kan sköta sånt och inte komma med det några dagar innan studenten. Men jag kunde välja själv att byta ut en kurs där jag har g till hälsopedagogik där jag fick mvg och det är jätte bra, det ser ju bättre ut i betygen=)

Jag behövde inte hoppa in och jobba imorgon så nu sitter jag och funderar över vad jag ska göra i helgen. Jag är ju sjuk och tror inte att jag ska åka till mamma och smitta ner Lea, det är onödigt. Men det är så sjukt trist att bara sitta ner och inte göra någonting.

Åhhh ge mig Augusti och Elisabethskolan nu, jag vill ha det NU. Jag kan hoppa över sommaren och börja på en gång.

Uppdatering
Jag åker hem över helgen endå! Jag blir knäpp utav att sitta hemma i stan när det är skitväder och när jag inte kan träna:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback