och feber såklart

Att det inte kunde räcka med att jag har blivit förkyld, då hade jag iallafall kunnat springa imorgon. Jag har fått hög feber också! Roligt värre..
Jag ska se hur jag mår imorgonbitti och om jag kan stå på benen utan att svimma så följer jag med endå på IKEA och kollar när Hanna & Anette ska springa.

På tal om Hanna så har jag bokat flyg och tåg biljetter till Hanna och Joel´s bröllop i Augusti, mitt konto gillade det inte tyvär men nu är det iallafall bokat och klart.
Niklas har tackat ja till lägenheten och vi kommer att flytta in där veckan innan vi flyttar ner mig till Stockholm.

Nu ska jag och min feber ta och lägga sig i sängen och deppa ihop. Nejdå, jag får tänka possitivt! Jag kunde ha blivit sjuk på självaste studentveckan som är NÄSTA veckan. Helt galet vad tiden går snabbt!


Mössan åker snart på

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback