MVG

Nu var fotokursen över, både trist och skönt. Jag tycker det är super kul att fota och kommer att fortsätta! Jag fick MVG i kursen och det kändes jätte kul=) Jag är jättenöjd med alla mina slutbetyg nu!

Något som var tråkigare som jag fick veta var att jag kommer att flytta själv till Stockholm i Augusti. Niklas jobb kan fortfarande inte säga om han kan bli förflyttad eller ej och på fredag måste han lämna besked om en lägenhet som han har blivit erbjuden. Därför bestämde vi att han stannar i Östersund medans jag pluggar. Jag försöker intala mig att det är det bästa, jag behöver mycket pluggtid så jag får ta det på veckodagarna och träffa Niklas på helgerna.
Men vi åker iallafall ner tillsammans den 1 augusti och Niklas stannar tills jag börjar skolan den 9 så jag slipper "lära känna" Stockholm själv.

Några bilder genom året. Min disk på skolan var överfull av bilder från fotolektionerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback