Mösspåtagning

Ikväll är det äntligen mösspåtagningsbal! Jag kommer att få sitta med Johanna, Ida och Angelica som tur är. De som jag umgås mest med=) Det är 1 vecka + 1 dag tills själva studenten. Det känns så jäkla overkligt. Dessutom så sätts betygen idag och det känns helt underbart. Jag vet på ett ungefär vad jag kommer att få i alla kurser, det är en som jag inte alls vet men eftersom att jag har gjort allt som man ska göra så tror jag att jag ligger hyfsat till. Dessutom är det ännu en extra kurs som jag har läst. Min andra extra kurs fick jag MVG på utan att jag hade en minsta tanke på att det skulle gå så bra.

Ja nu ska jag göra samma sak som jag gjorde igår. Inget jag kan skriva här av olika anledningar. Back at one a clock då det är dags att göra sig iordning och dra vidare till Johanna. Min hals är inte alls ok men jag ska ta det lungt ikväll så att jag inte blir dyngsjuk (igen) efter kvällen. Jag längtar tills att jag får träna igen


Bjuder på en sommarbild på lillfröken. Här regnar det just nu.


Kommentarer
Postat av: Anette

Ha det så jättekul i kväll Sara.... Det blir säkert ett minne för livet. Hoppas du känner dig bättre/ kram

2010-05-27 @ 10:43:53
URL: http://anettis.blogspot.com/
Postat av: Sara

Tack svärmor=) Det ska jag ha!

2010-05-27 @ 14:58:43
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback