Körfältsgrillen

Ja jag är hemma reda. Så är jag, alltid hemma skittidigt för jag är tråkig, haha. Vi kom upp till körfältet vid 6 tiden och sen satt vi där tills klockan var runt halv 10 och då hade hela jag frusit fast. Annelis pojkvänn kom och hämtade oss=)
Jag kunde inte gå för att fötterna var så fruktansvärt stela och det är jätte bra när man är så pass förkyld som jag är. Jag försöker verkligen att vara med nu under studentveckan även fast jag är jätte sjuk (jag har fortfarande jätte ont i halsen och snorar som aldrig förr) men jag orkar helt enkelt inte. På förkylningen så har den värsta pollen tiden för mig börjat så jag känner mig bara hängig. Alla andra studenter får fira åt mig också


Imorgon ska jag iväg och jobba från klockan 9. Dom har lite personal så jag har hoppat in nu från förra veckan och jobbat extra och kommer nog jobba fram till onsdag. Nyduschad och ganska varm ska jag krypa ner i sängen med sambon.
Puss&Hej


En jäkla massa studenter var det iallafall
och jag hade ingen kamera med mig så mobilbilder får duga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback