Hem en snabbis

Idag gick vi ner på stan en sväng för att fördriva tiden och Niklas spontan köpte en iphone. Medans han har suttit och lekt med sin telefon så har jag kikat på lite dh avsnitt.
Niklas skulle iväg på fotbollsträning nu så jag lånade bilen och åkte upp till mamma. Synd bara att hon och Lea inte var hemma men jag håller på att bränna ut balbilderna som hon tog och ska åka upp och se om pappa är hemma så han får se hur vi såg ut=)

Bilder på Lea i Fredags när vi var hemma

Hon trodde hon skulle få hela min glass och blev överlycklig


Sötnosen




Nu åker jag upp mot Norderåsen och ser om dom är hemma=)
hejhej

Kommentarer
Postat av: Carolin

Haha ja det kan man säga! Så fort isarna försvann var han ute :) Han förstått på dig att Niklas är likadan :P

Så fin hon är Lea :)

2010-05-23 @ 21:46:08
URL: http://carolinm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback