Godmorgon

Härlig kväll igår=) dock så tappade jag rösten runt 11 tiden och vid 1 låg jag i sängen. Känns underbart att vi får ta på oss mössorna nu och att det är precis en vecka kvar till studenten. Jag längtar så att jag håller på att spricka, jag vill ha studentdagen här nu på en gång.
Jag har drömt helt störda drömmar i natt så det var rätt skönt att vakna upp vid halv 9. Idag låter jag som en, ja jag vet inte men fint låter det inte.

Jag vill börja träna igen men med den här halsen så verkar det inte som att jag får träna på flera veckor. Bilder från igår kommer väl upp senare. Beror på om jag åker hemmåt idag eller inte. Jag ska nog in och jobba imorgon så vi får se om jag hinner hem något.
Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback