Nåsen

När jag kom till skolan idag så var det uppdukat med frukost och tårta till klassen=) Underbara och stolta UFlärare som verkligen tror på oss.
När jag kom in i klassrummet så satt det världens största bild på mig och Johanna från öp på tavlan och jag är väl inte så förtjust i kortet haha. Det är synd att man inte kan få vara med och välja kort 

Nu har vi landat i Norderåsen efter att ha varit hos Niklas mamma, hans pappa och mamma en snabbis. Vi åkte ner till stugan med förhoppningar att all snö skulle ha smält bort (önsketänkande) och att nycklarna skulle ligga där men icke.
Jag antar att det inte blir så mycket mer än soffan ikväll för, hör och häpna, jag har lämnat träningskläderna hemma:o Eller okej jag glömde dom..
Jag blir förmodligen utan träning tills på Söndag och jag undrar hur det går?

Så istället för träning så ska jag gå ner till vardagsrummet där jag tidigare idag hittade en box full med olika praliner från Åre choklad. Justja, vi ska ju upp till chokladverkstan igen innan Stockholm och tillverka massvis med choklad, GALET KUL:D


Förra tillverkningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback