BRA/DÅLIG

Dagen började bra men slutade dåligt kan jag väl inleda med.
Vi ska ju ha Svenska B nationella efter påsk och fick därför höstens prov förra veckan för att "pröva på". Halva klassen fick tydligen IG på testet men jag tillhörde som tur var inte de, jag var rätt nöjd med det jag skrev och fick som kommentar att jag skulle ändra indelningen på texten eller något liknande?

Nu innan jag skulle gå hem så fick vår lärare (som jag förövrigt skulle kunna skriva en bok om hur idiotiska saker den personen har gjort om) något frispel som gjorde mig med enkla ord jävligt förbannad. Först och främst så pratar hon inte med inblandade parter utan drar en helt egen slutsats. Nej, det är ingen idé att jag skriver något här..

Nu har jag vräkt ur mig allt till Niklas så jag sitter iallafall inte och skakar av ilska! Jag måste hålla mig sysselsatt tills imorgon så jag inte skäller ut någon i onödan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback