bebis sömn

Jag har precis vaknat och har sovit som en bebis i natt. Jag var sjukt trött igår så jag somnade innan 10. Man blir galet trött utav att sälja en hel dag och då är det inte bara utav att man ska vara övertrevlig utan det är så mycket folk i rörelse hela tiden och man ska försöka hinna med varje person.
Iförrgår så ville vi att allt skulle vara över så att vi fick göra ett avslut på företaget och nu ska bla vi representera Jämtland nere i Stockholm på SM, så jävla kul ska det bli! och jäklar vard goda praliner vi ska göra.

Jag har ju UF lektion på fredagar men idag ska vi bara åka upp till klockan 10 och äta frukost och sen är det slut för dagen.
Jag och Niklas åker hem till pappa när jag har slutat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback