Tisdag

Nu är jag hemma och har stängt igen campingen. Det blev en diff idag igen men jag viste iallafall varför det blev så. Det har varit mycket folk idag och lite strul men allt löste sig tillslut. Innan jag började idag så åkte jag till lägenheten i stan och packade halva köket i lådor. Nu står allt i köket här och jag ska försöka ta tag i det imorgon innan jag börjar jobba. Det såg ut som att det skulle bli regn imorgon så då kan jag lika gärna ta tag i sånt tråk. Det och en hög med tvätt, roligt.. Man kan ju inte alltid ha kul.

Jag ska även hinna med att åka till lägenheten och packa mer grejer. Jag var så fruktansvärt stressad idag när jag skulle packa så jag glömde säkert en hel del.
Nu är klockan halv 12 och jag ska ta och gå och lägga mig.
Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback