Söndag

Då började söndagen också att lida mot sitt slut, trist! Eller ja, söndagar brukar ju inte vara så roliga men det är en vilodag (för mig brukar det oftast vara en städatvättahandla göra alltdag, men inte idag) som går alldeles för fort.
Jag tog en promenad med Anneli istället för en springtur eftersom jag är helt slut i kroppen. Det står ett träd här utanför som jag är extra känslig mot och nu på eftermiddagen har jag blivit jätte hängig. Allergitabletter i högsta hugg!
Som min moster ringde och sade nyss - Be Niklas gå ut och hugga ner trädet! Jag tror jag ska göra det=)

Niklas är på fotbolssträning och hans jobbtelefon har legat och vibrerat i ca 1 timma. Jag förstår inte varför den är påslagen på helgerna?
Just nu sitter jag och kollar på Jamies Amerika och det duger för tillfället. Jag är så förbannat trött att jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Niklas borde komma om ca 30 minuter så jag ska försöka hålla mig vaken tills dess.. Jag vill att internet ska komma igång så att jag kan ha min egna dator istället för Niklas jobbdator=) Gud vad beroende man är av internet, det är ju pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback