Onsdag

Igår kom Niklas hit och sov så jag somnade så fort jag hade slutat prata=) Jag sov till halv 11 imorse och vaknade med halsont.. Jag var nyss sjuk och då var jag riktigt förkyld så jag hoppas att det här bara är något tillfälligt, det brukar ju kunna gå över till eftermiddagen. Jag ska iallafall dricka några liter te med honung som min moster från övik hade med sig på studenten och hoppas på att det släpper.

Jag har precis kommit hem igen, var och lämnade mosters bil (min moster från stan) på hennes jobb, och ska göra iordning någon lunch innan jag ska cykla iväg. Idag jobbar jag bara till 19 och då ska vi åka och hämta Audin hos mamma. Den ska besiktas på eftermiddagen idag så sen är den laglig att köra och jag kan bo på ett ställe.
Vi lär nog flytta alla saker nu i veckan och städa ur här i stan. Jag har trivts så bra i den här lägenheten så det känns trist att vi ska lämna bort den nu..
Det blir väl utlottning om vem som ska få ta över den från oss nästa år haha, det är många som vill ha den även fast den har en sån konstig planlösning.

Nej nu måste jag göra lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback