Härliga Måndag


Åh vilken underbar morgon!
Jag vaknade vid 9 och tog bussen in till stan vid kvart över 9. På bussen fick man en frukostpåse och busschaffören var super trevlig (det är ju inte ofta). Jag gick runt en sväng på stan och köpte en bikini och gick sen upp till Johanna=) Det känns konstigt att vi snart ska skiljas åt. Jag flyttar till huvudstaden och hon åker utomlands strax därefter. Ida & Anneli kommer nog att finnas kvar här så alla vi kommer att finnas på olika ställen..

När jag hade varit hos Johanna en stund gick jag hemåt och då kom solen fram så jag tog några kilometers springtur, underbart! Nu sitter jag på balkongen och äter det som man fick med i frukostpåsen, en macka och färskpressad juice.
Jag ska sitta här en stund till och sen ska jag gå iväg till moster och få låna hennes bil. Jag jobbar till 22 30 idag (gruvar mig redan för stängningen) och kommer att jobba kvällar nu tills på Fredag.
Nu ska jag njuta lite till av solen som man inte får se allt för ofta.
Puss&Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback