Härlig helg


Jag glömde min systemkamera när vi skulle till stugan i Fredags så här kommer bara
mobilbilder.


Vi tog med oss Affe ner som var allt annat än en badkruka


Vi var ute fram till 10 ungefär och sen låg vi inne framför elden och pratade
om allt och inget. Jätt mysigt! Jag sov i 12 timmar.


På Lördagen kom pappa ner runt 10 tiden och hoppade in i bastun och BADADE!?! Galning.
Hårkan är inte så många grader just nu.


På eftermiddagen fick vi sol.
Alla andra kom ner runt 14 tiden och då bukrade vi upp med ost & kex
Senare på eftermiddagen blev det grillat och sen började det ösregna.

Vi åkte hem runt 9 någongång och rullade bokstavligen ner i sängen, fy vad jag åt för mycket igår.
Idag har vi hunnit vara till stan och hämtat vår diskmaskin och lite andra småsaker. Jag skulle vilja
ge mig ut på en springtur men jag har börjat få ont i halsen igen och är jätte täppt i näsan dock vet jag inte om det är pollen eller förkylning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback