Foto

Det gick mycket bättre att springa idag än sist, fast sist så blev jag ju sjuk också så jag antar att det hade med det att göra. Men det är tyngre när man är själv också, Hanna kan du flytta med mig överallt så jag har en träningskompis?;) haha
Efter springturen blev jag jätte sugen på att fota så jag gick ner en sväng till vattnet. Så nu får ni lite bilder, det är jätte krångligt att få in dom på den här datorn men jag ska försöka få in några iallafall så att det blir lite mer färg här. När internet börjar fungera så ska jag ta och ändra headern också, det var ett tag sen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att du kan stanna här! :P

2010-07-01 @ 12:23:16
URL: http://hanneys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback