.

Jag började morgonen med att plocka upp ur några flyttlådor och tvätta. Vid 12 tiden så åkte jag in till stan och började packa mer samt att städa vardagsrummet och badrummet. Det är inte så fruktansvärt mycket kvar nu eller jo i förrådet.. Alla vinnterkläder, vinterdäck, skor och andra prylar som vi har kastat dit. Tur att jag städade ur en massa där för någon månad sedan, man kunde inte gå in där då! Men nu kan man iallafall gå in.

Imorgon jobbar jag 14-20 så hinner packa upp en del imorgon också om inte det blir finväder. Jag håller tummarna för att solen kommer. Jag åker direkt till mamma imorgon efter jobbet och stannar tills på Lördag morgon. Jag ska träffa Lea så mycket som jag kan nu den här månaden=) och mamma såklart!
Nu ska jag se om jag kan kolla på csi eller om huvudvärken gör att jag måste gå och lägga mig.
Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback