En lite bättre Tisdag

Jag mötte ju upp Johanna vid 11 tiden och istället för att gå och käka på Pause så gick vi på sammurai och åt lunchbuffe och fyyy vad gott det var! Sen gick vi med alldeles för mycket mat i magarna en liten bit ner på stan tills vi insåg att vi inte pallade gå längre pga av att vi var så fruktansvärt mätt.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och det gick relativt bra idag förutom att det blev helt fel i kassarapporten igen. Men den här gången så var det datorns fel iallafall, allt stämmde innan det fördes in. Sen fick jag veta vad som var fel från gårdagen, jag hade helt rätt kassa igår för jag hade fört in någon som inte skulle föras in därav diffen (dock så har ingen sagt till mig att detta inte ska föras in).
Man lär sig något nytt varje dag.

Imorgon jobbar jag inte stängningen utan bara 14-19, skööönt. Jag har även samma pass på Torsdag.
Niklas är och gör inventering med sitt fotbollslag på sitt gamla jobb och det ligger nära oss så förhoppningsvis kommer han och sover här i stan istället för att åka hem till Lit=)


Innan vi rullade ut från sammurai så införskaffade jag 2 tröjor som var på rea. Det ser inte mycket ut för välrden men för 50 kr var snygg till leggings och den andra vita var super snygg till ett par jeans. Jag tänkte köpa en likadan (den för 74.50) till mamma men så fanns det bara en kvar..
Bikini köpte jag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback