Bröllop

Jag befinner mig just nu hos pappa med halva familjen larsson. Det vankas bröllop så just nu springer alla omkring med finkläder och vi ska åka om en liten stund. Jag har inte tillgång till internet nu när jag är i Lit men kommer förmodligen åka till mamma ikväll eller imorgonbitti.

Igår hade jag en trevlig kväll med Litstjejerna hos Elin som fyllde år=) Får se om jag hinner ner på Inge Jorms spelning ikväll på dansbanan, jag kommer kanske att behöva vara chafför till lillebror ikväll till oviken:S
Nu måste jag också göra mig klar.
Det går tyvär inte att ladda upp bilder här men jag kommer att ha med mig systemkameran i eftermiddag!
Ha en bra midsommar allihopa=)
Puss&Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback