Brandutbildning

Jag kom på jobbet vid 14 och då hade vi brandutbilding och efter ca 1 timma så fick vi pröva på att släcka gasbrand + en männsika med en brandfilt. Sånt som kan vara bra att kunna. Det känns lite läskigt när man tänker på att alla husvagnar (nästan alla iaf) har en gasoltub och vad detta skulle kunna orsaka om den skulle gå sönder eller vid en brand.
Efter brandutbildningen jobbade jag själv och även denhär stängningen gick skitdåligt. Kassarapporten stämde inte alls och det här är den som inte stämmer!
Visserligen så behöver det inte vara jag som har gjort fel eftersom jag räknar under hela dagen och morgonpasset hade inte jag men man känner sig endå värdelös. Jag bad iallfall min chef kolla upp dom här gångerna som det har diffat så jag får veta vad som har varit fel.
Det känns seriöst som att det är fel på mitt inlogg till kassan eller något. Jag var extra noga idag när jag slog in allt just för att det inte skulle diffa..
Imorgon jobbar jag samma pass igen (till 22:30) och antar att det kommer jävlas lika mycket då men jag hoppas på det bästa.

Jag fick iallafall låna mosters bil för att jag skulle kunna ta mig till Lit den här veckan. Niklas var tvungen att åka upp till Umeå och jobba under 2 dagar (han som jobbar där var sjuk) och jag var så förbannat trött nu när jag hade räknart klart kassan osv så jag bestämde mig för att vara snäll med både mig själv och alla andra på vägen, att bara köra in till stan och sova här. Jag skulle nog hamna i diket om jag körde nu! Dags att sova och försöka släppa den där förbannade kassan..
Puss&Godnatt


Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, du måste komma och hälsa på oss! Vi ska ju fira jul tillsammans ;) eller nyår, det vore också hur kul som helst!! :D

2010-06-22 @ 09:38:34
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback