Åska

Nu har jag gjort ett 11,5 timmars pass på campingen och fy vad trött jag är!  Jag har varit själv och det har varit jätte mycket folk och dubbelt så många som har ringt in, det har varit full rulle med andra ord. Imorgon jobbar jag kvällspasset och vädret ser lovande ut så jag ska försöka komma upp i tid och åka till Fjäl imorgonbitti och sola=) Jag har ju jobbat alla de dagar när det har varit fint väder så imorgon håller jag tummarna för att det blir lika bra som idag.

Man ska ju inte sätta sig framför ratten när man är trött och nu ikväll var det gränsfall på att jag skulle kunna bli stoppad. Fasen vad jag körde krokigt och kroppen var 10 gånger segare än huvudet så när jag såg att jag påväg över på andra sidan så rördes inte ratten 1 millimeter. Att jag försökte köra bil utan skor (Har fått ett par vackra skavsår) gjorde ju inte saken bättre..
Inte en så rolig uppdatering eftersom att jag enbart har jobbat så har jag inget roligt att skriva om. Imorgon tar jag iallafall med mig kameran!

Nu börjar det åska här också, det kanske börjar bli lite sommar endå? Sol på dagen och åska på kvällen.
Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback