Äntligen sol

Imorse klev jag upp halv 7 och åkte iväg och jobbade fram till 15. Det var härligt från klockan 11 för då kunde jag sitta ute och njuta av solen fram tills att jag slutade=) När jag kom hem hoppade jag i bikinin och gick ner och solade i ungefär en halvtimma, sen höll jag på att frysa sönder för det blåste så förbannat kallt.
Vi har precis käkat och jag har varit ut och mätt upp en löparrunda. Jag tänkte faktiskt testa springa om en liten stund. Sjukdomarna har ju avlöst varandra och nu känns det endå som att det har släppt, det märks väl imorgon annars..
Efter springturen lär jag väl somna och lika bra är det för imorgon jobbar jag 07:30 - 19:00. Blogg uppdateringen är sjukt dålig men vi har fortfarande inget internet här och Niklas jobbdator är inte den roligaste att blogga ifrån eftersom att jag inte kan lägga in bilder hur som hellst.

Nej nu ska jag springa så jag får mer sol på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback