Regn i mängder

Idag har jag hunnit med en hel del. Jag och mamma började med att åka in till stan och fynda på outlet. Jag hittade en kavajjacka för 100 :- (allt kostar 100:-), en vanlig sommarjacka (typ nike/adidas) & ett skärp till Niklas. Efter det åkte jag & Niklas till pappa på middag=)
Runt 6 tiden åkte Niklas iväg på träning och jag hem till mamma. Lea somnade i min famn i någon timma medans mamma jobbade och för en liten stund sedan tog vi en springtur i regnet, jobbigt men härligt.

Nu ska vi fika och jag ska fortsätta läsa på en jätte bra bok som jag fick låna av Hanna. Jag sa det till mamma nyss -När jag kan läsa en bok då vet jag att jag inte är stressad.


Jag gjorde snygg frisyr på lilltösen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback