Ostbuffe

Efter en tur på stan blev jag bjuden på Skärvångens ostbuffe av modern och fy vad jag/vi åt! Jag är fortfarande proppmätt!
Nu är vi hemma och hoppar över middagen för magen är så full utav ost & kex. Mamma skulle göra iordning en fruktsallad fram mot kvällen så innan dess ska jag försöka blir hungrig igen=)

Inatt så vaknade jag av att det lyste och small som fan samtidigt men fattade inte vad det var (klockan var vid 3-4 tiden så jag var knappt vaken) men imorse så sa mamma att det hade slagit ner en bit härifrån så det var inte så konstigt att jag vaknade;o Det lät som en bomb.
Imorgon hoppas vi på finväder! Det såg sisådär ut men man kan ju alltid hålla tummarna


uppdatering: Mamma gjorde fruktsallad för minst 10 personer så det är bara att trycka ner=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback