Möhippa för Hanna

Vilken grym dag/kväll vi hade igår och Hanna förstod ingenting:D Vi började med att åka ut till Stugun vid 10 tiden och dukade upp utanför hennes jobb. Hannas chef kom med en shot (hon förstod ingenting) och skickade ut henne dit vi hade dukat. Där hade vi lagt upp en sak för vardera person som hon sedan skulle para ihop med rätt person. Vi stod gömde medans hon ropade fram en och en. Jag valde ett par joggingskor.



Vi valde såklart kläderna under dagen, här är inför zorbcenter

Efter lunch åkte vi vidare till Zorbcenter där vi åkte zorbboll (grymt kul!!) och sedan fick hon åka zipline & köra fyrhjuling. Efter aktiviteterna så åkte vi ut till Hårkmon där vi bastade, käkade middag och hade allmänt trevligt. Vid halv 9 tiden åkte vi vidare in (utklädda allihopa, vi med kostym och Hanna med bla. ett rivjärn på huvudet som krona) till stråket där vi var kvar tills klockan var runt halv 1.
Jag & Hanna. Jag filmade dessutom inne i bollen hahah, den kanske dyker upp här senare.

Så här jävla kul var det:D

Det tyckte Hanna också, så kul att hon åkte 2 ggr:D

haha och Jessica tyckte det var lika kul.

Sen var det zipline

och fyrhjuling
De andra bilderna ligger på min andra kamera bla från ståket och innan vi åkte så de kommer upp senare
Men en riktigt lyckad möhippa vart det=)

Jag är kvar i Fjäl och kommer att vara kvar tills ikväll för grillning=) Imorgon åker jag till pappa och sedan hem till mamma.
Det är super bra väder så nu ska jag ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback