Kistabo

Nu har vi landat i lägenheten som är underbar. Gud vad nöjd jag är! Jag visste inte alls hur den såg ut och hade bara sett på hitta.se vart den låg men shit vad bra det blev. Den är helt nyrenoverad och känns mycket större än vad den är=)
Vi tog en promenad för att hitta någonstans att handla (vi har inte ätit sen imorse) och såg att det endast var 500 meter till Kista galleria samt tunnelbanan.
Det första Niklas gjorde när vi hade packat upp var att slå på datorn och kolla internet haha och det var tydligen jätte bra=)

Nu ska vi äta pizza och sen ska jag börja packa upp. Jag kanske lägger upp några bilder på lägenheten så ni får se hur det ser ut!
Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Sara SB-stylist

HEEEJ ALLA!!!!



Kan ni hjälpa mig!!! Jag försöker få min DRÖMKILLE! DEDE!

Han kan inte ens ha bilder längre för tjejer är helt kära i han och stalkar honom till fotbollsmatcherna!!



Skriv i inlägget "Dede dissar Sara Bill" att han borde ge mig en ANDRA CHANS!!!



Help me out!!!!! Han är helt OTROLIGT VACKER och finns ingen som han!

Helt OBESKRIVLIG KILLE!



www.dedeprivat.blogg.se

2010-07-30 @ 15:45:31
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback