Galleria

Vi tog en sväng inne på Kista gallerian men jag var duktig att hålla mig ifrån alla kläder osv. Det finns så fruktansvärt mycket och man skulle lätt kunna plocka ihop en kundvagn med kläder på 30 minuter. Jag hittade en affär där jag inte såg något under 100 :- så jag är nöjd över att jag inte handlade några kläder. Jag köpte däremot ett par skor som var på REA, en äggkokar (onödigt, ja jag vet men gud vad behändigt haha) samt örhängen. Niklas köpte faktiskt också ett par skor!
Vi gick och åt lunch på en av alla de resturanger som finns där inne (Niklas hade beslutsångest i typ 15 minuter) och nu ligger vi och vilar fötterna och funderar på vad vi ska göra sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback