3 dagar kvar

Dagarna går alldeles för fort. Idag är det alltså Tisdag och det är 3 dagar kvar. Vi har inget speciellt inplanerat idag men det är rätt varmt ute så förmodligen så blir vi ute idag=)
Jag sitter och funderar över vad vi ska hitta på under veckan som vi kommer att vara i Stockholm. Man måste ju passa på att hitta på saker när man endå är där, alltså båda två. En dag kommer iallafall gå till Kolmården (Jag tror Niklas kommer älska kolmården, det gör jag iallfall) och en annan dag till IKEA. Men det finns ju 100 olika saker att göra där nere så vi kommer nog inte att bli rastlösa iallfall.

Men jag ska kika runt vad det finns att göra här i Östersund i dag så att jag, mamma & Lea kan hitta på något.

Jag och Lea i vintras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback