1 dag

Då var det en dag kvar.. Jag har precis vaknat och sitter och skriver en lista med saker som jag inte får glömma. Vädert är sisådär just nu så jag håller mig inne en stund till sen får vi se vad som händer under dagen. I eftermiddag så ska jag åka upp och hämta pappas bil och sen åka till Lit och packa in alla mina saker. Vi åker förmodligen redan vid klockan 5 imorgonbitti, jag minns inte sist när jag klev upp så tidigt.

Ikväll så spelar IFK Lit mot Häggenås så jag ska försöka bli klar tills dess så jag kan gå ner och se den matchen, Anneli skulle göra mig sällkap. Jag måste ju kolla när Niklas spelar=)

Ett år går snabbt va?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det gör det!! :)

2010-07-29 @ 15:14:58
URL: http://hanneys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback