Ommöblering

6 timmar senare är vår lägenhet som ny! Fasen vad vi har burit och slängt grejer.
Vi har flyttat garderober, bytt skrivbord, åkt med flera påsar kläder till röda korset och jag tror jag har damsugit upp varenda dammtuss som har existerat, eller okej inte riktigt men när man flyttar stora saker som garderober så dyker det mesta upp.

Mina gummisnoddar är katternas bästa leksak och den äldsta tar i snodden på varsin sida med tassarna och skjuter iväg den och springer sedan efter den (lättroad?). Iallafall så har det försvunnit en hel del snoddar och när vi lyfte bort ena garderoben så hittar jag deras snoddgömma, ca 25 snoddar och en massa hårspännen..



Lillebror kommer hit och sover så jag ska bråka lite ikväll. Det är inte varje dag jag träffar han då vi bor ganska långt ifrån varandra, jag i stan och han i Torpshammar där han förövrigt går kanske Sveriges roligaste gymnasium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback