Myshelg



Mys igår nere vid stugan. Efter mat, efterrätt och bastu låg vi och pratade tills jag somnade, jag bara slocknade helt plötsligt. Det är bra att bara åka bort från mobiler, datorer, tvn osv och bara slappna av. Jag behövde verkligen en sån kväll och det behövde även min kära sambo som alltid är stressad.


Åkte förbi i Österåsen en snabbis och träffade sötnosen=)

Vi var tvungen att åka hem idag då jag skulle lämna tillbaka pralinformarna (som vi har lånat till UF) idag.
Det har stått träning på schemat så jag har pumpat ur både armar och ben idag och efter det gjorde Niklas super god middag (Cevapcici).


Just nu sitter jag med godispåsen i ena handen och förmodligen blir det film ikväll, tror jag såg att det stod Sherlock Holmes på tvn.
Ha en bra Lördag
Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback