George Clooney en alien?


Alla vet att George Clooney har landat i Östersund.
Det första som står i öpn är att dom förföljde honom från start tills
att dom tappade bort honom. Men snälla
varför kan man inte lämna honom i fred, fasen det här är inte
Hollywood & han är en människa inget ufo?


Jag har iallafall nyss vaknat och ska upp på skolan om en stund.
Idag går jag bara fram till klockan 10 och
efter det ska jag och Johanna hit och göra mintpraliner till UF-mässan i Norge.
Funderar på om jag åtminstonde ska sätta upp håret så det åtminstonde inte ser ut som
att jag precis har klivit upp ur sängen..
Puss&Hej


Kommentarer
Postat av: Pia

Håller med dig! Detta är inte Hollywood!



ha en bra dag!



Mvh Pia

2010-01-26 @ 09:48:40
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Sara Sundqvist

Haha, jag blev skitskraj när jag läste Blondinbellas kommentarer. "WTF, jag har väl inte kommenterat här?"

Hursomhelst, hej på dig, du kvinna med likadant namn som mig! :)

2010-01-26 @ 14:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback