Klassfest/100 dagars

Gårdagen vart super bra för utom att jag fick så fruktansvärt ont i magen av all mjölk som var i drinkarna vi gjorde så vid 1 tiden åkte jag hem från Marite.
Imorse ringde klockan 7 och jag hoppade i kläderna och åkte ut till Noliamässan fram och tillbaka. Jag och Angelica fick en tandborste och sen var vi nöjd, det var ungefär lika intressant som alla andra år vi varit där.

Ett litet bildregn


Vi körde ett "sanning eller konsekvens" spel och här skulle Johanna fria till
någon i klassen.

Johanna & Angelica

Klasskort?

Malin ville att alla skulle köra Macarena dansen på krogen så här håller
vi på att lära oss den.


Så nu är nedräkningen igång! Inte alls så länge förens vi kommer skrika VEM VILL GÅ I 2AN NU? INGENINGEN


Kommentarer
Postat av: johanna

aaaaaahh!!! 100 dagar kvar!! gårdagen var bäst, tack vännen!! P.S du är även välkommen till mitt och andreas bröllop i sommar. ;)

2010-02-25 @ 17:05:12
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback