laktosfritt?

Jag är just hemkommen från barnenshus, dom hade rea och mamma skulle dit och kika på bilstolar till Lea så jag hängde med. Det var ungefär som vid öppningen av gina här i östersund.. Seriöst, inte ens vuxna människor kan gå i en kö!?

Min mage är fortfarande trasig:/ eller kan man säga trasig? den är iallafall inte ok. Funderar allvarligt på att pröva 2 veckor med laktosfritt och se om det blir någon förändring för så här kan jag inte fortsätta.
Imorgon ska vi åka till affe och hälsa på=) Jag har tjatat på Niklas nu så jag antar att vi ska åka även fast han måste jobba på Lördag.

Nu ska jag lägg mig och spela sonic haha. Jag ogillar zombie spel för jag blir så förbannat YR men det här kanske passar mig
Jag tänkte avsluta med - ha en trevlig söndag? men det är ju fasen Torsdag.
Puss&Hej


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Att vara laktoskänslig är jättevanligt. Testa och se om det kan stämma på dig.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-02-26 @ 14:10:15
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback