Kort UFdag

Godmorgon på er!

Jag har nästan sovit som en gud i natt, förutom att jag låg och vred mig pga magen i 2 timmar men när jag väl somnade så sov jag.
Nu ska jag upp på skolan och förmodligen så kommer jag gå därifrån lika snabbt då min kompanjon i företaget är sjuk idag. Det är Johanna som har hand om alla papper så jag vet inte rikigt vad jag ska hitta på idag? Men något kanske jag hittar på=)
Men vi har bara planering av montern samt skriva lite papper kvar på vårat företag.

Efter skolan ska jag åka till modern och vänta på att Niklas jobbar klart, han jobbar upp mot våra jämtlands nordligaste ställen idag så han kan bara plocka upp mig påväg hem.


Kommentarer
Postat av: johanna

typiskt att jag skulle bli sjuk just idag :( Aja, hoppas du klarar dig ändå, så får vi fortsätta med mässan om en vecka :)

2010-02-26 @ 10:11:17
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback