Dålig dag!

Jag somnade halv 2 i natt och vaknade 25000 ggr av att lillkatten skulle upp på en av garderoberna  genom att klättra på saker som inte ligger still.. Det resulterade i att det har flygit handukar, lådor och andra prylar hela natten. Nej jag är inte pigg och jag är inte på speciellt bra humör, för lite sömn är inte bra för mig.
Det blev inte bättre av att kolla på termometern och den visade 33 grader.

Idag har jag som tur är kort dag men jag har ett tal på svenskan som ska göras innan dagen är slut:/ Sen i eftermiddag ska jag iväg på magnetröntgen men det är väl i stort sett allt som händer idag för om jag känner mig själv så kommer jag att däcka innan klockan slår 7 (det blir oftast så när jag inte fått sova).

Nog med gnäll, nu ska jag göra mig iordning!



Jag ska gömma mig i tröjan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback